ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی
نوشته شده در شنبه 19 اسفند 1402
بازدید : 11
نویسنده : user

دوربین مداربسته تیاندی یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد یک سیستم نظارت تصویری با کیفیت و امنیت بالا است. این دوربین ها از تکنولوژی تحت شبکه استفاده می کنند که به شما امکان مشاهده تصاویر را از راه دور و با هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، می دهد. این دوربین ها دارای رزولوشن بالا و میدان دید بیشتر نسبت به دوربین های آنالوگ هستند.

دوربین تیاندی در مکان های کم نور، تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهند. این دوربین ها به کمک لنزهای قدرتمند خود می توانند به خوبی افراد و وسایل نقلبه متحرک را دنبال نموده و جزئیات را به خوبی ثبت کنند.

دوربین مداربسته تیاندی با استفاده از استاندارد ایزو 9001 و سامانه های دقیق کنترل کیفیت داخلی، دارای کیفیت بالا و خرابی کم هستند. این دوربین ها بر پایه ثبت تصاویر رنگی حتی در شب و محیط های تاریک طراحی شده اند. تکنولوژی های تیاندی مدام در حال به روز شدن هستند تا بتوانند راه حل های مناسبی را در انواع کاربری ها ارائه دهند .

اگر شما هم می خواهید از دوربین مداربسته تیاندی برای امنیت محل خود استفاده کنید، می توانید از موج گستران رادیس خرید کنید. موج گستران رادیس یکی از نمایندگی های رسمی تیاندی در ایران است که با قیمت رقابتی و گارانتی معتبر دوربین های تیاندی را عرضه می کند. همچنین موج گستران رادیس خدمات مشاوره، راه اندازی و نصب دوربین مداربسته را نیز ارائه می دهد. برای مشاهده مدل ها و قیمت های دوربین مداربسته تیاندی می توانید به سایت موج گستران رادیس مراجعه کنید .




:: برچسب‌ها: cctv , تیاندی , دوربین مداربسته , رادیس , دوربین تیاندی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: